دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
بیش از چهارصد‌وشصت عنوان جدید به گنجینه کتابخانه و مرکز اسناد فرهنگستان هنر افزوده شد

با پایان یافتن مراحل سازماندهی و آماده‌سازی کتاب‌های انتخاب شده از طرح واسپاری کتاب «معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، بیش از چهارصد و شصت عنوان کتاب جدید با موضوعات هنر و علوم انسانی، به گنجینه کتابخانه و مرکز اسناد فرهنگستان هنر افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ «کتابخانه و مرکز اسناد فرهنگستان هنر»، در تعامل با «معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و با مشارکت در طرح واسپاری کتاب «اداره توسعه کتاب و کتاب‌خوانی»، ۴۶۲ عنوان کتاب جدید را از میان مجموعه کتاب­‌های موجود در مخزن کتاب مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخاب و به گنجینه منابع چاپی خود افزود.

منابع جدید بر اساس اولویت‌های فراهم‌­آوری و تأمین منابع کتابخانه و مرکز اسناد، به موضوعات هنر و زیباشناسی، تاریخ هنر ، معماری، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی و صنایع دستی، پژوهش هنر، ادبیات و ادبیات نمایشی، عکاسی، فلسفه، تاریخ، دین، علوم اجتماعی، ادبیات و نقد ادبی، کلیات و علوم کتابداری، اختصاص یافته است.

با پایان مراحل سازماندهی و آماده‌سازی، نمایشگاهی از این  کتاب‌ها در محل کتابخانه و مرکز اسناد فرهنگستان هنر بر پا شده است. کاربران محترم کتابخانه و مرکز اسناد می‌توانند از روز شنبه ۱۴۰۲/۷/۱، به مدت یک هفته از آثار و منابع به نمایش گذاشته شده، بازدید نمایند. این مجموعه پس از انتقال به مخزن کتابخانه و مرکز اسناد، برای امانت و مطالعه در دسترس کاربران محترم کتابخانه و مرکز اسناد قرار خواهد گرفت.
همچنین فایل فهرست و کتابشناسی منابع جدید از اینجا قابل دریافت و مشاهده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها