دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
همایش بین‌المللی «تعالی تعاملات خانواده و مدرسه» برگزار می‌شود

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش(پژوهشكده خانواده و مدرسه)؛ «نخستین همایش بین‌المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه:چالش ها،الگوها و راهبردها» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «همایش تعالی تعاملات خانواده و مدرسه: چالش‌ها، الگوها و راهبردها» در سطح بین‌المللی با تدبیر و تمشیت وزارت آموزش و پرورش، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش (پژوهشكده خانواده و مدرسه)و حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اسلامی ایران، شورای عالی انقلاب فرهنگی، موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و با مشاركت دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها، نهادها، انجمن‌های علمی بین‌المللی و ملی و دستگاه‌های اجرایی و سیاست‌گذار‌ مرتبط برگزار می‌گردد.
 
 همچنین، از طریق دفتر منطقه‌ای آیسسکو در تهران از سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ (آیسسکو) (ICESCO) برای مشارکت در این کنفرانس دعوت به عمل آمده است. دبیرخانه این همایش از صاحب‌نظران، اندیشمندان، پژوهشگران، فرهنگیان و دانشگاهیان پژوهشگر در عرصه «تعاملات خانواده و مدرسه» دعوت می‌شود با مشاركت فعال و اثربخش، مقالات علمی-پژوهشی و علمی- مروری خود را مطابق با محورهای هشت‌گانه و 42 زیر محور تعیین شده تا روز پنجشنبه سی‌ام آذرماه ۱۴۰۲ به وبگاه همایش به نشانی: efsiconf.ir ارسال کنند و از همین طریق می‌توانند محورهای همایش را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها