دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
رشد ۴۰۰ درصدی آثار سوگواره «روضه‌های داستانی» نسبت به دوره قبل

قم- دبیر چهارمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی»‌ از رشد ۴۰۰ درصدی آثار سوگواره «روضه‌های داستانی» نسبت به دوره قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، سیدعلی نقیب در نشست روند برگزاری سوگواره روضه‌های داستانی در حوزه هنری قم ضمن تشکر از حمایت‌های رئیس و مجموعه حوزه هنری قم، گفت: آثار ارسالی این دوره از سوگواره به دبیرخانه نسبت به دوره قبل از رشد ۴۰۰ درصدی برخوردار است.

سیدمهدی حسینی، رئیس حوزه هنری استان قم نیز با تشکر از تلاش‌های اثربخش واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم در زمینه داستان، تصریح کرد: با توجه به جایگاه داستان و رمان در ادبیات ایران و استقبال مخاطبان از داستان لازم است حوزه هنری قم به داستان و داستان‌نویسی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی گفت: باید با تلاش مضاعف، قم را به پایگاهی برای تولید آثار داستانی به‌خصوص آثار داستانی دینی تبدیل کرد.

در بخشی از این نشست اعضای دبیرخانه سوگواره، سمیه سلطانپور،‌ فهیمه شاکری مهر،‌ فاطمه جدیدی و رویا‌سادات حسینی پیشنهادهایی برای گسترش فعالیت‌های حوزه هنری در زمینه داستان ارائه کردند.

به گزارش ایبنا؛ علی‌اصغر عزتی‌پاک نویسنده شناخته شده و مدیر دفتر داستان موسسه شهرستان ادب، داور مرحله نهایی چهارمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» شد ه است. عزتی‌پاک در سال ۱۴۰۱ به عنوان  چهره سال هنر انقلاب در بخش داستان معرفی شد. وی همچنین برگزیده جایزه ادبی جلال آل احمد است.

آثار رسیده به دبیرخانه در سه مرحله غربالگری اولیه و  داوری نهایی خواهد شد و از برگزیدگان سوگواره در مراسم اختتامیه که اول مهر برگزار خواهد شد، تقدیر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها