پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
برنامه «قصه‌های خوشبخت» برای کودکان  شهر تخت برگزار شد

هرمزگان- با هدف تشویق کودکان به مطالعه و کتاب‌خوانی، قصه‌های خوشبخت برای کودکان تخت برگزار شد.

کتابدار کتابخانه شهر تخت بندرعباس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از حضور و قصه‌گویی حمزه خوشبخت، قصه‌گو، مروج کتاب و عضو شورای کتاب کودک برای کودکان و نوجوانان شهر تخت شهرستان بندرعباس خبرداد و گفت: قصه گویی خلاق در یک فضای دلنشین  مورد توجه و استقبال کودکان بخش تخت قرار گرفت.

طیبه برخورداری افزود: طرح قصه‌گویی خوشبخت با هدف تشویق کودکان به مطالعه و کتاب‌خوانی طراحی شده است و این قصه‌گوی توانمند کشوری برای شاد نگاه داشتن کودکان و حفظ دنیای کودکانه آن‌ها، در دورترین روستاهای بخش تخت شامل بهرغ، مقسم، جلابی، محله تخت قدیم، مدارس سطح شهر و کتابخانه شيخ جعفرزمانی تختی بخش تخت، با دلی مهربان و روحیه لطیف کودکانه در مناسبت‌های مختلف به قصه گویی خلاق در یک فضای شاد و دلنشین پرداخته است.

وی در پایان گفت: مردم تخت، قدردان حضور قصه گو و مروج فعال کتابخوانی در این بخش هستند. زیرا حضور او و قصه گویی با محوریت کتاب باعث ایجاد علاقه و دوستی کودکان با کتاب و مطالعه شده است.

«حمزه خوشبخت» متولد چهارم آبان‌ ماه ۱۳۶۹ در روستای تازیان بندرعباس است.

برنامه قصه گویی خوشبخت، چهارشنبه ۲۲ شهریور در کتابخانه شيخ جعفرزمانی تختی بخش تخت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شرق شهرستان بندرعباس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها