سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
۵۴ هزار جلد کتاب در پویش نذر کتاب فارس اهدا شد

فارس- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از اهدای بیش از ۵۴ هزار جلد کتاب به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در نخستین ماه برگزاری جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در شیراز، محمدحسین فیروزی ظهر سه‌شنبه  در جمع خبرنگاران با اشاره به جشنواره مردمی نذر کتاب عنوان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس از ۲۰ مردادماه آغاز شده‌است. در یک ماه نخست این جشنواره تا ۲۰ شهریورماه، ۵۴ هزار و ۳۲۰ جلد کتاب اهدا شده است.

وی اضافه کرد: آثار اهدایی به جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال است که این منابع توسط ۱۹۲۰ خیر نیک‌اندیش استان به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا شده است.

فیروزی با ستایش از نیت خیران در توسعه منابع کتابخانه‌ها، گفت: خیران دانایی در شهرستان‌های شیراز، لامرد، لارستان، اوز و جهرم بیشترین مشارکت را در جشنواره مردمی نذر کتاب داشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس تا ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش ایبنا؛‌ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان فارس و اهدای کتاب در این رویداد بزرگ مردمی شریک باشند. آدرس کتابخانه‌های عمومی استان فارس برای اهدای کتاب، در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه‌ها قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها