سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کتاب وصایای شهدا در بین جاماندگان اربعین توزیع می‎‌شود

زنجان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به همکاری بنیاد شهید با 8 موکب اربعین گفت: همچنین برای مراسم جاماندگان اربعین نیز توزیع کتاب وصایای شهدا و زیارت عاشورا در نظر گرفته شده است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: بنیاد شهید با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده‌نگه داشتن نام و یاد شهیدان، با ۸ موکب درون‌مرزی و برون‌مرزی در کشور عراق همکاری دارد.

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت اداره کل بنیاد شهید استان زنجان با موکب‌های اربعین حسینی در قالب نصب تصاویر شهدا بصورت پوستر و بنر و فضاسازی این موکب‌ها با تصاویر شهدا، طراحی و تحویل 3 هزار عدد سربند با عنوان نائب الزیاره شهدای زنجان، طراحی، چاپ و اهدای یک هزار عدد دعای زیارت عاشورا به نیابت از شهدا در قالب کارت‌های جیبی از دیگر اقلام فرهنگی توزیع در موکب‌های اربعین است.

برزگر گفت: طراحی بنر فرماندهان شهدای استان و نصب در محل برپایی موکب‌ها، و طراحی و چاپ سه هزار و 535 عدد از تصاویر شهدا برای نصب در کوله‌پشتی‌های زائرین، تحویل موکب‌های اربعین حسینی شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین از مشارکت بنیاد شهید در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در  شهر زنجان و شهرستان‌های تابعه استان خبر داد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برای چندمین سال متوالی در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین زنجان که 15 شهریورماه مصادف با اربعین حسینی در مسیر جاده گاوازنگ به سمت یادمان مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود، مشارکت دارد. 

وی تصریح کرد: در این مراسم نیز اهدای متن زیارت عاشورا، کتاب وصایای شهدا در قالب شاهد و ناظر به تعداد یک هزار مورد و همچنین سربندهای نایب الزیاره شهدا هستیم در بین جاماندگان اربعین توزیع خواهد شد.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها