جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
افتتاح مجتمع فرهنگی هنری الزهرا(س) در بندرعباس

هرمزگان- با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتمع فرهنگی هنری الزهرا(س) همزمان با دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مجتمع فرهنگی هنری الزهرا (ساختمان اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان) به دست «محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 اسلام خواجه ئی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این آیین گفت: مجتمع فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) از سال ۱۳۹۱ با مساحت ۱ هزار و ۸ مترمربع آغاز به کار کرد و برای احداث آن ۷۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه دارای فضاهای کاربردی از جمله حسینیه، سالن جلسات، سالن مدیریت و بخش اداری، آبدارخانه و مهمانسرا است.

شایان ذکر است؛ کلنگ احداث این پروژه ۲۴ فروردین سال ۱۳۹۱ به نام ساختمان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان دکتر سید محمد حسینی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، نماینده استاندار در امور روحانیت و جمعی از روحانیون و مردم در بندرعباس به زمین زده شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمدرضا موسوی و عیسی عباسی از اعضای شهرداری شهر بندرعباس در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها