پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
ضرورت اقدامات تبيينی و اقناعی از سوی نهادهای فرهنگی در جامعه

کرمانشاه - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه بر ضرورت اقدامات تبيينی و اقناعی در سطح جامعه به ویژه ادارات و نهادهای فرهنگی تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کرمانشاه، محمد امین بهرامي روز پنجشنبه در اولین جلسه از سلسله جلسات «تريبون تبيين» نسبت به تاريخ معاصر و اتفاقات روز که در محل جلسات اداره‌كل كتابخانه‌های عمومی استان كرمانشاه برگزار شد، با تشريح وضعيت فعلی کشور، ايران را در محاصره چهار ضلع تروريستي دانست كه به‌دنبال نابودی آن هستند.
 
وی افزود: تروريسم نظامی با هدف كشتار مردم، تروريسم اقتصادی به وسيله تحريم و با هدف تحميل فقر و از بين بردن معيشت ايرانيان، تروريسم فرهنگی در راستای از بين بردن خانواده و سبك زندگی ايرانی اسلامی با از بین‌بردن غيرت مردان و عفت زنان سه ضلع اين مربع تروريستي هستند.
 
بهرامی یادآور شد: اما مهمترين ضلع اين مربع كه تكميل كننده سه ضلع ديگر است، تروريسم رسانه‌ای است كه با ايجاد محاصره تبليغاتي برای القای اهداف سه ضلع ديگر با هدف ايجاد ياس مطلق در حال فعاليت است.
 
این مسئول، جنگ بر عليه ايرانيان را به دليل پيشرفت‌های فناوری‌های ارتباطي بی سابقه‌ترين عمليات رواني در تاريخ دانست و بر ضرورت اقدامات تبيينی و اقناعی در سطح جامعه به ویژه ادارات و نهادهای فرهنگی تاكيد كرد.
 
ضرورت شناخت تاريخ معاصر در راستای آشنايي با ريشه هاي بسياري از اخبار و اتفاقات امروز از مسائلي بود كه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه بر آن تاكيد كرد.
 
بهرامی با معرفی برخيی شبكه‌ها و جريانات فعال در تقويت تروريسم رسانه‌ای، آشنایی عميق با اين جريانات و نحوه عملكرد آنان را از ضرورت‌های آگاهی به زمان برای حضور فعال در عرصه‌های فرهنگی دانست.
 
سلسله جلسات «تريبون تبيين» به صورت هفتگی با نقد و بررسی كتاب، مقالات و مستندهای مرتبط با تاريخ معاصر در اداره‌كل كتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها