یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
برگزاری جلسات شعر و داستان در قالب انجمن ادبی «سپیدار»

زنجان-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: جلسات انجمن ادبی «سپیدار» در قالب شعر و داستان با حضور کارشناسان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

حجت‌‎الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بهره‌گیری از ظرفیت انجمن‌های ادبی و هنری و فرهنگی فعالیت‌های متعددی در ارائه خدمات به جامعه هدف انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر انجمن نمایش کانون پرورش فکری و انجمن داستان نویسی در کانون پرورش فکری فعال است و فعالیت‌هایی از قبیل آشنایی با قرآن و احادیث، قصه گویی، مسابقات علمی، روخوانی و  معرفی کتاب، نجوم و زیست شناسی، برپایی اردو،بازی و سرگرمی انجام می‌دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: همچنین فعالیت‌های دیگری مانند نمایش و نقد فیلم، معرفی شخصیت و سرزمین ، کاردستی و نمایش خلاق نیز توسط انجمن‌ها صورت می‌گیرد.

عیسی‌خانی با اشاره به اینکه توانمند‌سازی اعضای به قالب رسیده‌  شعر و داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده‌اند، از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن ادبی است، اضافه کرد: اعضای شاعر و داستان‌نویس پس از گذراندن دوره‌های تخصصی درکارگاه‌های شعر و داستان، وارد مجموعه‌ منسجم انجمن‌های ادبی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انجمن ادبی کانون با عنوان «سپیدار» فعال است، افزود: جلسات انجمن سپیدار بصورت ماهانه و با حضور نویسندگان، شاعران و کارشناسان مطرح کشوری در دو حوزه‌ شعر و داستان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: جلسات برگزار شده از طریق این انجمن کارساز بوده و طی سا‌ل‌های گذشته اعضای این انجمن صاحب رتبه‌های برتر در بخش داستان‌نویسی و شعر شدند.

عیسی‌‎خانی همچنین از شروع کلاس‌های بازیگری انجمن نمایش کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: دوره اول این کارگاه آموزشی در یک فرایند ۸ جلسه‌ای در فصل تابستان با حضور هنرمندان فاخراستانی رضا یاوری ( بازیگر، نویسنده و کارگردان)، هادی رفیعی ( بازیگر، نویسنده و کارگردان)، رسول صالحی ( بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر عروسکی) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها