یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
اتحاد و همدلی بین سازمانی عامل اصلی انتخاب ارومیه به‌عنوان شهر دوستدار کتاب بود

آذربایجان‌غربی-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: اتحاد، همدلی و تعامل بین سازمانی عامل اصلی انتخاب ارومیه به عنوان یکی از 12 شهر دوستدار کتاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، علیرضا نوروزی، در مراسم اهدای لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زهرا آب‌سوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گفت:  اتحاد، همدلی و تعامل بین سازمانی عامل اصلی  انتخاب ارومیه بعنوان شهر دوستدار کتاب بود.

وی افزود: رسالت اصلی دستگاه‌های متولی با کسب این عنوان، بسیار خطیر و تأثیر گذار است و باید با همراهمی یکدیگر  بتوانیم گام بعدی را که انتخاب نهایی ارومیه به عنوان «پایتخت کتاب ایران» است برداریم.


زهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار، ملحوظ نظر قرار دادن مناطق کم‌برخوردار و توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان را در نیل به اهداف پیش‌روی طرح‌های توسعه‌  کتابخوانی قابل توجه بر شمرد.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همانگونه که در مرحله‌  نخست این طرح پای کار بود، از تمام ظرفیت‌های خود در به ثمر نشستن مرحله‌  نهایی هشتمین دوره «پایتخت کتاب ایران» بهره خواهد برد.
به گزارش ایبنا؛ هشتمین دوره‌ی پایتخت کتاب ایران با شرکت بیش از یکصد شهر ایران کلید خورد که با راه‌یابی ۱۲ شهر ارومیه، اوز و صدرا از فارس، سمنان، قزوین، کرج، شاهین‌شهر و میمه از اصفهان، رابر از کرمان، فومن از گیلان، سبزوار از خراسان رضوی و آمل از مازندران وارد مرحله‌ پایانی و انتخاب پایتخت کتاب ایران شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به آب‌سوران آمده است: این لوح به پاس خدمات ارزشمند و تلاش‌های جنابعالی در تدوین برنامه‌های نوآورانه، مشارکت جویانه، مؤثر و منسجم و ارائه به هشتمین جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران تقدیم می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها