چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران 5 شهریور برگزار می‌شود

نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران و چهارمین همایش ملی علوم فناوری چاپ ایران به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

محمد بیطرفان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران، عنوان کرد: هفت نشست برای این هفته پیش‌بینی شده است و افتتاحیه آن همزمان با چهارمین همایش ملی علوم فناوری چاپ ایران به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: نخستین برنامه، چهارمین همایش ملی علوم فناوری چاپ ایران است که با عنوان «حکمرانی و سیاستگذاری در صنعت چاپ، تجارب و آموزه‌ها» یکشنبه 5 شهریور و نشست علمی و تخصصی «نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در تاب‌آوری صنعت چاپ» دوشنبه 6 شهریور برگزار خواهد شد.
 
بیطرفان با اشاره به نشست‌های سوم و چهارم این هفته، توضیح داد: نشست‌های علمی و تخصصی «صنعت چاپ، صنایع فرهنگی و خلاق» سه‌شنبه 7 شهریور و «هوش مصنوعی و کاربردهای آن در صنعت چاپ، فرصت‌ها و چالش‌ها» نیز برای چهارشنبه 8 شهریور پیش‌بینی شده است.
 
به‌گفته وی، پنجشنبه 9 شهریور نیز نشست علمی و تخصصی «درگاه ملی مجوزها، دستگاه‌ها و تشکل‌های صنفی چاپ» با حضور جمعی از متخصصان و مسئولان برگزار می‌شود.
 
بیطرفان همچنین از برگزاری دو نشست علمی و تخصصی در روزهای جمعه و شنبه دهم و یازدهم شهریور خبر داد و گفت: دو نشست پایانی این هفته نیز «صنعت چاپ، حلقه مفقوده برنامه پنج ساله هفتم توسعه» و «نقش تشکل‌های علمی، پارک‌های علم و فناوری و انستیتو تخصصی چاپ و بسته‌بندی در تحول صنعت چاپ» هستند.
 
به گزارش ایبنا، نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران با شعار «صنعت چاپ، صنعت فناور» از 5 تا 11 شهریورماه با مشارکت، تعامل، همکاری و حضور تشکل‌های صنفی سراسر کشور، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان، استادان دانشگاه، نخبگان و پژوهشگران، دانشجویان، کارشناسان، صاحبنظران خانواده بزرگ صنعت راهبردی چاپ کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها