سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
بازدید معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرگزاری تخصصی کتاب

یاسراحمد‌وند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) بازدید کرد.

به گزارش سرویس مدیریت کتاب خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت 17 مرداد‌‌ماه؛ روز خبرنگار از خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) بازدید کرد.

در این بازدید، احمد‌وند ضمن گفت‌و‌گو با خبرنگاران این رسانه تخصصی حوزه کتاب، درباره خبرنگاری کتاب صحبت کرد.
   
در این بازدید علی رمضانی، مدیر‌‌عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات و مدیرمسئول خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) حضور داشت.

احمدوند گفت:‌ برای من توفیقی بود که امروز به مناسبت روز خبرنگار در خدمت شما خبرنگاران باشیم، امیدوارم این جمع پایدار و ماندگار باشد؛ توسعه پیدا کند و به آن اضافه شود.

وی افزود: حضور شما در ایبنا ارزشمند است، از تک‌تک شما تشکر می‌کنم و قدردان زحمت‌‌تان هستم. بی‌ارتباط و بی‌اطلاع از کار خبر نیستم و می‌دانم خبرنگاران زحمت‌های زیادی‌ می‌کشند.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که خبرنگاران کتاب از شریف‌ترین خبرنگاران کشور هستند، ادامه داد:‌ می‌دانم مسائلی از نظر کمبود نیروی انسانی وجود دارد. امیدواریم با کمک سردبیر این خبرگزاری که در این یک‌سال گذشته تحولاتی را ایجاد کرده، اوضاع بهتر شود. امیدواریم روزهای آینده آن بهتر باشد و شاهد پیشرفت در این رسانه باشیم. حتما خلاقیت شما می‌تواند این حوزه را دیدنی‌تر و اثرگذارتر کند.

خبرگزاری کتاب کتاب(ایبنا)؛ به‌عنوان تنها رسانه تخصصی حوزه کتاب سال 1385 تاسیس شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها