شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
دبیر محفل ادبی کتابخانه‌های عمومی مازندران معرفی شد

مازندران - با حضور وبیناری مسئول محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی، تودیع و معارفه دبیران قدیم و جدید محفل ادبی کتابخانه‌های عمومی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از ساری، مسئول محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بعدازظهر شنبه، در مراسم تودیع و معارفه دبیرمحفل ادبی کتابخانه‌های عمومی مازندران، گفت: وجود چهره‌های ادبی مختلف و تعداد خوب محفل با توجه به کمیت شهرستان، از ویژگی‌های خوب محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی مازندران است.
 
نغمه مستشارنظامی با اشاره به وجود چهره‌های مختلف ادبی مازندران، اظهار کرد: از حمید حمزه‌نژاد دبیر سابق محفل ادبی کتابخانه‌های عمومی مازندران به خاطر زحمات چندین ساله قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که در ادامه هم از این ظرفیت ادبی بهره ببریم.
 
وی با تاکید بر بزوم راه‌اندازی محافل ادبی ویژه کودک و نوجوان، افزود: یکی از رسالت‌های اصلی نهاد، مربوط به حوزه کودک و نوجوان بوده و راه اندازی محافل آنها از انتظارات ما و نهاد است و انتظار داریم این موضوع در دستور کار دبیر جدید محفل ادبی قرار گیرد.
 
راه‌اندازی محافل ادبی کودک و نوجوان در کتابخانه‌های مازندران
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور محافل ادبی در کتابخانه‌های استان گفت: در سطح استان 44 محفل ادبی وجود دارد و به زودی شاهد راه‌اندازی محفل ادبی ویژه کودک و نوجوان نیز خواهیم بود.
 
سکینه‌خاتون مهدیان‌پور اظهار کرد: شرکت در برنامه‌ها و نشست‌های ادبی موجب جذب علاقه‌مندان بیشتر به کتابخانه‌ها شده و این امر کتابخانه‌ها را به مراکز فرهنگی ادبی در شهر و منطقه تبدیل می‌کند که مورد رجوع همه قشر از افراد شود.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در ادامه ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله حمید حمزه‌نژاد، دبیر سابق محفل ادبی استان افزود: آقای حمزه نژاد در زمان مسئولیت، خدمات فراوانی داشت به ویژه در دوران کرونا به شکل، مجازی برنامه‌های ادبی ارزنده‌ای برگزار کرد.
 
این مسئول گفت: در ادامه مسیر با میثم رنجبر همکاری خواهیم داشت و انتظار می‌رود که پویایی بیشتر، ارتباط و تعامل مؤثر با ادارات کتابخانه و دبیران محافل شهرستان‌ها داشته باشد.
 
در این مراسم، حمید حمزه‌نژاد، شاعرو دبیر سابق محفل ادبی استان تودیع و میثم رنجبر که از شاعران استان است  به عنوان دبیر جدید محفل ادبی مازندران معارفه شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها