سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
کتاب «امشب شهید می‌شوم» در خرم‌آباد رونمایی شد

لرستان - با حضور رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کتاب «امشب شهید می‌شوم» در خرم‌آباد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، عصر سه‌شنبه در اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان با حضور سردار مجید خادمی از کتاب «امشب شهید می‌شوم» (خاطرات و زندگی‌نامه شهید علی‌راست پیرحیاتی) رونمایی شد. ‌

کتاب «امشب شهید می‌شوم» (خاطرات و زندگی‌نامه شهید علی‌راست پیرحیاتی) از سری کتاب‌های کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان است با مصاحبه فاطمه سپهوند و تدوین رعنا مرادی‌نسب از سوی انتشارات ستارگان آسمان خرم‌آباد در قطع رقعی با ۱۳۴ صفحه روانه بازار نشر شده است.
 
مرادی‌نسب درباره شهید علی‌راست پیرحیاتی به خبرنگار ایبنا گفت: شهید پیرحیاتی یکی از شهدای لرستان است که با گذشته خاصی که دارد، دوران تحولش با شروع انقلاب آغاز می‌شود به طوری که تمام زندگی‌اش را وقف انقلاب و دفاع مقدس می‌کند و در نهایت روزی‌اش در عملیات حاج عمران شهادت می‌شود. 

به گزارش ایبنا، استان لرستان ۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی تقدیم انقلاب کرده و این یادواره یکی از یادواره‌های کنگره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان است.  

 اهدای ۲۰۰ بسته کمک‌های مومنانه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، اهدای ۷۰ سری جهیزیه به ۷۰ نوعروس، نام‌گذاری بوستان صخره‌ای خرم‌آباد به نام شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان و پیگیری تالیف و چاپ شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان از جمله اقدامات دبیرخانه این یادواره عنوان شد. 

از نویسندگان و فرزند شهید علی‌راست پیرحیاتی و دیگر خانواده‌های شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان در این مراسم تجلیل به عمل آمد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها