سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
معرفی کتاب‌ در «دروازه دانش»/ غرفه‌ای برای عرضه کتاب در ارومیه

آذربایجان‌غربی- مسئول غرفه «دروازه دانش» در ارومیه گفت: معرفی کتاب در این غرفه بعد از تحقیق و نیازسنجی مردم صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، محرم بهترین فرصت برای تبلیغ معارف دینی، تربیتی و فرهنگی است و در دهه اول ماه محرم امسال اتفاقی جدید از طرف حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه اتفاق افتاده و تعدادی طلبه جوان غرفه‌ای در محوطه مصلی تدارک دیده‌اند و بعد از تحقیق و نیاز سنجی مردم به معرفی کتاب می‌پردازند.

این معرفی با شیوه‌های مختلف عکس نوشته. کلیپ و پادکست‌، تولید محتوا و اشتراک گذاری می‌شود. 

حجت الاسلام محمدحسین تاروردی‌وند، مسئول غرفه «دروازه دانش» در مصلی ارومیه به خبرنگار ایبنا گفت: این غرفه به همت هیئت فاطمیون مصلی و طلبه‌های امام خامنه‌ای ارومیه به‌مدت ۱۰ شب دائر است.

وی ادامه داد: کتاب‌ها در ۱۲ محور از جمله موضوعات شهدا، فرهنگی، اسلامی، سیاسی، امام حسین (ع)، تاریخی، ازدواج، خانواده و حجاب و عفاف است.
 

حجت الاسلام تاروردی‌وند افزود: امسال اولین سال است که این غرفه دائر شده و هر کتابی که معرفی می‌شود موشن‌گرافی تهیه شده و در حین معرفی پخش می‌شود.

مسئول کتابخانه حوزه علمیه امام خامنه‌ای افزود: «خود خدا»، «حاج قاسمی که من میشناسم»،  «خاک‌های نرم کوشک»،  «مطلع عشق»،«صعود چهل ساله»،«هم رزمان حسین»،«رحمت واسئه»،«ستاره‌ها چیدنی نیستند»،«خدا زاده» و «رهنمای طریق»  از جمله کتاب‌هایی هستند که در این ۱۰ شب معرفی شده یا خواهند شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه حوزه علمیه بالای ۸ هزار کتاب دارد، گفت: تمام طلبه‌ها در تمام مناسبت‌ها ملی و مذهبی فعالیت جهادی دارند و هم اکنون بعد از گذشت بیش از ۴۴ سال از انقلاب اسلامی، کماکان طلاب جوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، حضور فعال دارند.

این مسئول ایام عزاداری امام حسین(ع) را یکی از اتفاقات مهم و اقدامی فرهنگی، اثرگذار و مردمی دانست و افزود: یکی از دلایل ماندگاری عزاداری برای امام حسین(ع) و اینکه هر سال با قوت، قدرت و انسجام بیشتری در حال اجراست، مردمی بودن آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها