چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کتابت قرآن کریم توسط 94 نفر از بانوان کاتب زنجانی

زنجان- مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان با اشاره به اینکه کتابت قرآن کریم توسط 94 نفر از بانوان کاتب انجام می‌شود، گفت: هرکدام از بانوان مشارکت کننده سه خط از قرآن کریم را کتابت خواهند کرد.

خدیجه شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: دبیرخانه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی کشور، شعار «پای خانواده ایستاده‌ایم» را به عنوان شعار محوری و ملی روز خانواده برای امسال ۲۳ تیر ۱۴۰۲ اعلام کرده است و در همین راستا 40 برنامه در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های اجرایی به مناسبت روز عفاف و حجاب کتابت قرآن کریم است، اضافه کرد: کتابت قرآن کریم توسط 94 نفر از بانوان کاتب انجام می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان با بیان اینکه هرکدام از بانوان مشارکت کننده سه خط از قرآن کریم را کتابت خواهند کرد، گفت: در نهایت همه این خوشنویسی‌ها به شکل قرآن کریم و در قالب یک کتاب گردآوری خواهد شد.

شیخی در ادامه از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری کارگاه‌های حس خوب، اجرای برنامه سفیران مهر نیز به مناسبت روز عفاف و حجاب خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه موشن گرافی در فضای مجازی، ایستگاه‌های فرهنگی، برگزاری تجمع چادر اولی‌ها و برگزاری پویش مادرانه در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب محسوب می‌شود.

وی همچنین از برگزاری نمایش‌های خیابانی «گذر هنر» با موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز خبر داد و اضافه کرد: این برنامه به همت بسیج هنرمندان استان زنجان در سطح استان برگزار می‌شود. 

شیخی درباره نمایش‌های خیابانی نمایش من عروسک نیستم نیز گفت: این از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه از ساعت 18 و 30 دقیقه در محل سبزه‌میدان، 21 و 22 تیرماه در پارک شهر و شهر خرمدره  اجرا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان افزود: برگزاری همایش طلایه داران عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان برتر، پاتوق گفتگو و میز مشاوره در اماکن عمومی، دیدار دختران دهه ۸۰ و ۹۰ با مادران شهدای مدافع حرم و امنیت از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت روز عفاف و حجاب است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها