سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
ساخت کتابخانه در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان

زنجان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در طرح جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، کتابخانه جامعی ساخته خواهد شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که در اولویت اوقاف و امور خیریه استان زنجان قرار دارد، طرح توسعه جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) است.

وی با بیان اینکه امامزاده‌ها و شاکله آنها طوری است که باید طرح جامع داشته باشد، تا بتوان روی آن کار کرد، اضافه کرد: در همین راستا از ماه‌های قبل طرح جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان تهیه و مصوبات مربوط به آن اخذ شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در قالب یک مجتمع فرهنگی اجرا خواهد شد که در قالب آن کتابخانه، موزه، سالن جلسات و زائرسرا نیز پیش‌بینی شده است.

کرمی افزود: طبق پیش‌بینی صورت گرفته کتابخانه این مکان مقدس به صورت یک مرکز که شامل کتب مذهبی و دینی است و سایر کتاب‌ها شروع به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح مربوط به این مکان در انتظار تایید در کمیسیون ماده 5 است، اضافه کرد: به محض اخذ مجوز عملیات عمرانی مربوط به طرح توسعه این مکان مقدس اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر نیز امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به عنوان یک مکان مذهبی میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی متعددی است، افزود: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان اوقاف بحث سرمایه‌گذاری بر روی موقوفات و در نهایت بهره‌وری از آن‌ها است که در کنار این امر سایر اقدامات فرهنگی، اجتماعی و قرآنی انجام می‌گیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها