سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
موکب فرهنگی کتابخانه‌های عمومی لرستان در مسیر «مهمانی بزرگ غدیر» برپا می‌شود

لرستان - به مناسبت عید سعید غدیر موکب فرهنگی کتابخانه‌های عمومی لرستان در مسیر «مهمانی بزرگ غدیر» در خرم‌آباد برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، همزمان با عید سعید غدیر خم کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با با برپایی موکب در مسیر ۳ کیلومتری «مهمانی بزرگ غدیر» شهر خرم‌آباد با برگزاری فعالیت‌های متنوع فرهنگی و معرفی برنامه‌ها به ترویج کتاب و کتابخوانی می‌پردازند.

اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با تدارک موکبی در مقابل ساختمان کتابخانه مرکزی خرم‌آباد با برگزاری فعالیت‌های متنوع فرهنگی و معرفی برنامه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۳ روز جمعه ۱۶ تیر در مسیر ۳ کیلومتری «مهمانی بزرگ غدیر» در خیابان شورا خرم‌آباد فعالیت خواهد کرد. 

نمایش عروسکی، آتش‌بازی و نورافشانی، اجرای گروه سرود، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، برپایی ایستگاه نقاشی و عکاسی، آموزش اوریگامی ساخت پرچم مقدس و پخش سرودهای مرتبط با این روز از برنامه‌های متنوع موکب اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان خواهد بود.

به گزارش ایبنا، «مهمانی بزرگ غدیر» در مسیری به طول ۳ کیلومتر با حضور ۱۵ موکب برای اطعام، ۳۳ مجموعه و موکب برای پذیرایی ساده، ۱۰ مجموعه و موکب در حوزه کودک و نوجوان، ۱۸ مجموعه و موکب در حوزه برنامه‌های فرهنگی، ۸ مجموعه و موکب در حوزه حجاب و عفاف، ۱۰ مجموعه و موکب در حوزه خدماتی، ۳ مجموعه و موکب در حوزه قرآنی و ۳ مجموعه و موکب ورزشی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها