چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
جشن آغاز فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری با عنوان «در مسیر قله» برگزار شد

آذربایجان‌غربی- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: جشن آغاز فعالیت‌های تابستانه کانون با عنوان «در مسیر قله» و با شعار «ایمان، امید و دانایی» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آبسوران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: فعالیت‌های تابستانه کانون با عنوان «در مسیر قله» و با شعار «ایمان، امید و دانایی» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها همزمان با سراسر کشور و در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی اجرا شد، گفت:بازی و سرگرمی، نقاشی دیواری، حضور در فضاهای سبز اطراف مراکز، اجرای سرود، دورهمی‌های صمیمانه، قصه‌گویی و شعرخوانی عناوین برخی از برنامه‌های اجرا شده در جشن‌های تابستانی مراکز کانون آذربایجان‌غربی بودند.

آبسوران ادامه داد: ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی ویژه فصل تابستان ۱۴۰۲ نیز از ۲۹ خرداد آغاز شد و تا روز جمعه، دوم تیر ادامه داشت.
وی گفت: کارگاه‌های تخصصی حضوری کانون در رشته‌های هوا فضا، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی «ارف»، کاردستی، داستان نویسی، رباتیک، زیست شناسی و محیط زیست، فلسفه برای کودکان، قصه‌گویی، شاهنامه خوانی، کاغذ و تا، سفالگری، تصویرسازی، بازی های فکری، پرورش نگاه «جستجوگر و پژوهشگر» و نوشتن خلاق و کارگاه‌های برخط تابستان نیز در رشته‌های قصه‌گویی، کاردستی، پرورش نگاه «جستجوگر و پژوهشگر»، زیست شناسی و محیط زیست، نقاشی، سفالگری، نوشتن خلاق، حال خوش زندگی، سفالگری، نقالی و شاهنامه‌خوانی تا ۱۸ شهریور پذیرای علاقه‌مندان در گروه‌های سنی مختلف خواهند بود.
 
آبسوران ادامه داد: مراجعه حضوری به مراکز کانون استان  لازمه‌ ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری است و  سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی نیز برای ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی برخط کانون تدارک دیده شده‌اند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی افزود: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و «عضو ارشد» ۱۸ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها نام‌نویسی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها