جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
دیدار نماینده مردم بیجار در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

کردستان - نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری این شهرستان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، معلیرضا زندیان با همراهی مهدی سلطانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و الوندی مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیجار با محمد مهدی اسماعیلی دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بیجار بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار مباحثی حول محور شرایط و توانایی‌های شهرستان بیجار در عرصه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی و لزوم توجه بیشتر و تلاش در جهت رفع موانع و کاستی‌های مرتبط با این عرصه مطرح و مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مواردی در باره‌ی نیازهای شهرستان در دو بخش توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری و زیرساخت‌ها، تجهیز و به‌روزرسانی اماکن و ساختمان‌های فرهنگی و هنری از قبیل مجتمع امیرنظام گروسی، سالن آمفی تئاتر، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستاها و بخش‌های شهرستان، سالن های نمایش (پلاتوها) و کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان مطرح شد.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به موارد مطرح شده مبنی بر رفع کمبودها در بخش توسعه فرهنگ و هنر، حمایت از تولید آثار فاخر، برنامه‌های شاخص و انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان نیز دستور مساعدت و پیگیری ویژه را صادر کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها