پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع غدیر در زنجان

زنجان- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت مسابقه کتابخوانی غدیر در زنجان برگزار می‌شود.

بهزاد طارمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت جشن علوی در 300 باب از مساجد استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت در مساجد برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در این راستا ۱۰ هزار پرس غذا در مساجد استان توزیع می‌شود.

طارمی با بیان اینکه راه‌اندازی پویش «عهد اخوت» میان مردم مومن و خداجو نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است، افزود: برگزاری کارگاه‌های غدیر شناسی با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه، برگزاری برنامه‌های شبی با قرآن با محوریت تلاوت و تفسیر آیات ولایت از برنامه‌های فرهنگی است که در این ایام اجرایی خواهد شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی از خطبه‌های غدیر، برپایی ایستگاه بصیرتی با موضوع غدیر از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه ولایت و امامت اجرا می‌شود.

وی در ارتباط با برنامه‌های تابستانی این اداره کل نیز گفت: کلاس‌های تابستانی در قالب کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، آموزش تجوید، آموزش مفاهیم و آموزش حفظ قرآن کریم، آموزش احکام، تدبر در قرآن کریم، کلاس‌های تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها