سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه‌ای بازگشایی شد

سمنان- کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه‌ای باهمت و تلاش مسئولان این شهرستان و کتابخانه عمومی استان سمنان بعد از مدت‌ها تعطیلی مجدداً بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سرخه؛ کتابخانه آیت الله فیض تنها کتابخانه عمومی شهر سرخه که مدت‌ها تعطیل بود، طی مراسمی صبح سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بازگشایی شد. این کتابخانه در فضای جدید دوباره ساخته شده است. 

امام جمعه سرخه در این مراسم ضمن اشاره به مطالبه عموم مردم شهرستان در زمینه بازگشایی مجدد کتابخانه فیض، گفت: فعالیت‌های صورت گرفته برای جانمایی مکانی مناسب به خاطر راه اندازی مجدد کتابخانه عمومی قابل تقدیر است زیرا این مجموعه فرهنگی ازجمله نیازهای اساسی فرهنگی شهرستان سرخه به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام مهدی اشرف با بیان اینکه شروع مجدد فعالیت کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه‌ای را در ترویج فرهنگ مطالعه مفید دانست و بیان کرد: با بازگشایی این کتابخانه، فضایی خوبی برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی متنوع، پویا و مستمر برای همه کتاب‌خوانان و اهالی فرهنگ سرخه فراهم شده است.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه‌ای بیش از ۲۵ هزار نسخه کتاب دارد، گفت: این کتابخانه از امروز دوباره پذیرای علاقمندان است.

وی با بیان اینکه عضویت در کتابخانه و امانت کتاب‌های موجود تنها بخش کتابخانه جدید سرخه نیست بلکه مردم علاقمند به فرهنگ این شهرستان از این پس می‌توانند از سایر فضاها و بخش‌های مختلف کتابخانه نیز بهرمند شوند، افزود: فضاهای آموزشی نیز در این کتابخانه دیده شده است.

گفتنی است در خاتمه این مراسم مسئولان شهرستان سرخه به خصوص امام جمعه این شهر عضو کتابخانه عمومی شدند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها