یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
نشست هم‌اندیشی همایش حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی  در ایلام برگزار شد

ایلام- نشست هم‌اندیشی همایش حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نشست هم‌اندیشی همایش حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با حضور مدیرکل، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر علمی همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی، دبیر اجرایی همایش و مدیر مؤسسه فرهنگی هنری مجری برگزار شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این نشست اظهارکرد: به منظور اطلاع‌رسانی همایش علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی، مذاکره با صدا و سیمای مرکز استان برای پخش تیزر، زیرنویس و برگزاری نشست تخصصی در شبکه استانی با حضور رئیس  و دبیر علمی همایش انجام خواهد شد.
 
علی هوشمند هماهنگی با خبرگزاری‌های استان برای برگزاری نشست تخصصی همایش در راستای تببین اهداف و محورهای پژوهش همایش را ضروری دانست.
 
وی در ادامه به منظور ارائه فراخوان همایش و ترغیب دانشجویان داخلی و خارجی با مراکز علمی پژوهشی کشور از جمله جامعه‌المصطفی قم و... برای ارسال مقالات به همایش، بر هماهنگی و رایزنی  با این مراکز تأکید کرد.
 
وی هم‌اندیشی اعضای دبیرخانه همایش با اصحاب رسانه استان در نشست فصلی که برگزار می‌شود را از جمله برنامه‌های این اداره‌کل در راستای اطلاع رسانی و تبیین همایش عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها