پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نگارخانه هنر سنندج بازدید کرد

کردستان _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از نمایشگاه آثار خوشنویسی خوشنویسان استانی و کشوری در محل نگارخانه هنر سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راس هیئتی  پیش از ظهر پنجشنبه برای پیگیری و بازدید از روند اجرای تالار مرکزی سنندج و حضور در یادواره شهدای ۱۵ خرداد ۶۳ بانه و چند برنامه فرهنگی و هنری به کردستان سفر کرد.
 
اسماعیلی، در این سفر پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، در نگارخانه هنر سنندج حضور یافت و از آثار خوشنویسی هنرمندان کردستان و کشور بازدید کرد.

وی در بازدید از نگارخانه هنر سنندج با بیان اینکه هیچ جا برای ما کردستان نمی‌شود، اظهار کرد: نسبت به اهل فرهنگ و هنر کشور به ویژه کردستان عشق و علاقه خاصی داریم. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سفر به کردستان نیز گفت: با توجه به اهمیت یادواره شهدای بانه برای حضور در این یادواره در استان کردستان حاضر شدم و با وجود اینکه سفر کاری داشتم اما از هیئت جدا شدم چراکه بر خود واجب دانستم اینجا حضور داشته باشم.

وی سپس از پروژه در حال ساخت تالار مرکزی سنندج بازدید و برای حضور و سخنرانی در یادواره شهدای 15 خرداد 1363 بانه راهی این شهر مرزی می‌شود و پس از آن نیز از یادمان شهدای ۱۵ خرداد بانه با حضور اسماعیلی رونمایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها