سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
فرهاد فلاح رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون را به عنوان رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم با اشاره به سابقه، دانش، تجربه و فعالیت‌های فلاح در عرصه فرهنگی و بین‌المللی، آورده است: هنر قصه‌گویی به عنوان قدیمی‌ترین ابزار تربیتی همواره توانسته مفاهیم بارز اخلاقی و دینی را انتقال دهد و موجب رشد جامعه شود.

مدیرعامل کانون در این حکم نوشته است: با توجه به تجربه‌ی ربع قرن برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از شما انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های دولتی، خصوصی و نیروهای مردمی گام‌های موثری را برای عمومی‌سازی و مردمی‌سازی جریان قصه‌گویی بردارید تا بتوان آن را به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه اشاعه داد.

علامتی در ادامه حکم فلاح آورده است: لازم است در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ضمن گسترده‌سازی آموزش قصه‌گویی، عمومی‌سازی و مردمی‌سازی در اولویت اقدام‌ها قرار گیرد. از دیگر سو توقع است با توجه ویژه به خانواده و نوجوانان و کاربست حداکثری ظرفیت رسانه ابعاد جدیدی از جریان قصه‌گویی در جامعه فعال شود.

مدیرعامل کانون در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که در سال ۱۴۰۲ با نظارت، همراهی و راهبری جنابعالی، شورای برنامه‌ریزی جشنواره قصه‌گویی و دیگر عوامل اجرایی به‌ویژه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌ها بتوانند جشنواره‌ای مترقی و درخور نام بزرگ ایران اسلامی و برای کودکان و نوجوانان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی و اجرا کنند.
فرهاد فلاح رییس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها