یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانی برای هنرمندان زنجانی

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانی برای هنرمندان زنجانی خبر داد و گفت: این دوره‌ها در 20 رشته فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: سازمان بسیج هنرمندان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان دوره‌های آموزشی مختلفی به مناسبت ایام تابستان برگزار می‌کند.

وی افزود: طراحی و نقاشی، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، ویراستاری و درست نویسی، تزئینات لباس، میناکاری، نقاشی روی مس و سرمه‌دوزی از جمله کلاس‌های تابستانی است که سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان اضافه کرد: عکاسی دیجیتال، شعر، نویسندگی خلاق، گویندگی و فن بیان، مبانی ادبیات داستانی، ساخت ظروف تزئینی، طراحی و نقاشی روی پارچه و لباس، فیروزه‌کوبی و جواهردوزی نیز سایر رشته‌های هنری و فرهنگی است که در ایام تابستان برگزار می‌شود.

رستمخانی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این کلاس‌ها تا 26 خردادماه است، افزود: در صورتی که کلاس‌های اعلامی به حد نصاب برسد، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زنجان هنرمندان بسیاری دارد که در حوزه‌های مختلف اقدامات فاخر و ماندگاری انجام داده‌اند، اضافه کرد: سال قبل برای نمایش آثار این هنرمندان فراخوان حمایتی منتشر شد.

رستمخانی بیان کرد: در همین راستا با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف نسبت به معرفی، اطلاع رسانی، عرضه محصولات، استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنری و فرهنگی فرهیختگان زنجانی اقدام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها