جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
از «جرات داشته باش» تا «مهربانی با خود»

شمعدونی از جمله ناشرانی است که در نمایشگاه سی و چهارم کتاب جدیدی ندارد اما استقبال مخاطبان از عناوین گذشته این نشر گسترده و قابل توجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «شمعدونی» از جمله ناشرانی است که در نمایشگاه سی و چهارم کتاب جدیدی ندارد اما استقبال مخاطبان از عناوین گذشته این نشر گسترده و قابل توجه بوده است.

مصطفی قاجار قوانلو مسئول غرفه این نشر در معرفی عناوین پرفروش این انتشارات در سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب گفت: هر چند در این دوره از نمایشگاه ما کتاب‌های جدیدی نداشتیم اما آثاری چون «زنان برتر از ما؛ چطور در زندگی شخصی و حرفه‌ای بلندپرواز باشیم» اثر جنی چاماس با ترجمه محیا احمدی‌پور، «جرات داشته‌باش؛ راه‌های افزایش اعتماد به نفس» نوشته فردریک فانژه با ترجمه محیا احمدی‌پور، «مهربانی با خود؛ برنامه‌ای 14 روزه برای این که با خودمان رابطه بهتری داشته باشیم» به قلم تیم دزموند با ترجمه پیمان رحیمی‌نژاد و «چگونه دیگران را روانکاوی کنیم» به قلم جاشوا مور و بازیل فاستر با ترجمه فاطمه اشرف آبادی ازجمله آثار پرفروش ما بودند که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند.
 
 به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها