پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
زندگی‌نامه توپاک شکور کتاب شد

انتشارات ایجاز با ۴ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آمد که ۳ عنوان آن سینمایی و عنوان دیگر آن در زمینه موسیقی-بیوگرافی است.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات ایجاز با ۴ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آمد که ۳ عنوان آن سینمایی و عنوان دیگر آن در زمینه موسیقی-بیوگرافی است.
 
کتاب‌ «آن گل سرخ که از میان کانکرت رویید» اثری به‌جامانده از توپاک شکور است؛ رپر سیاه‌پوستی که در آمریکا مورد شلیک گلوله قرار گفت و به‌دلیل عقاید نژادپرستانه هیچ‌وقت پرونده این قتل حل نشد. در این کتاب به زندگی‌نامه این فرد و سپس اشعار به‌جامانده او پرداخته می‌شود. نویسنده این کتاب توپاک شکور و مترجم آن نادر احمدی است.
 
کتاب «سینمای انتخاب؛ تفکر اختیاری و فیلم‌های روایی» به تکنیک ساخت فیلم در سینمای روایت‌گرایانه می‌پردازد که به‌قلم نیتزان بن شاول نگاشته شده و ترجمه آن به عهده مجید کیانیان بوده است.
 
کتاب «احساس روایت فیلم» کتاب دیگری است که به سینمای روایت‌گرایانه می‌پردازد. این کتاب از ایان کاروود نیز توسط مجید کیانیان ترجمه شده است.
 
کتاب «گفت‌وگوهایی پیرامون اقتباس ادبی در سینمای ایران» مجموعه‌ای گردآوری‌شده از گفتمان‌های مختلف در حوزه اقتباس سینما از روی کتاب است که توسط پرویز جاهد نوشته شده است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» تا ۳۰اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و هم‌زمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها