دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
افخمی با «دیدی نو» به نمایشگاه کتاب آمد

بهروز افخمی امروز دوشنبه برای ضبط برنامه «یک کتاب خوب» در نمایشگاه کتاب حاضر شد و ساعتی را به گشت‌وگذار در نمایشگاه پرداخت.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بهروز افخمی امروز دوشنبه ۲۵اردیبهشت برای ضبط برنامه «دیدی نو» در نمایشگاه کتاب حاضر شد و ساعتی را به گشت‌وگذار در نمایشگاه پرداخت.

«دیدی نو» به‌تهیه‌کنندگی مهران میرصالحی و اجرای شهرام شکیبا به‌صورت مسابقه طراحی شده و خانواده‌ها در گروه‌های مختلف با توجه به آیتم‌های درنظرگرفته‌شده در این مسابقه شرکت می‌کنند. این فصل از برنامه در قالب ۳۸ قسمت ۵۵دقیقه‌ای به‌صورت آیتم‌های مسابقه­‌ای و رقابتی طراحی شده است. ۳ قسمت به‌طور ویژه برای گروه سنی کودک، ۳ قسمت گروه سنی نوجوان و ۳۲ قسمت برای گروه سنی بزرگسال طراحی شده است. بیشتر شرکت­‌کنندگان افراد و اشخاصی هستند که از فضای مطالعه و کتاب تقریباً دور بوده‌اند و یا به زبان ساده اهل کتاب نیستند.

قسمت اول برنامه «دیدی نو» سه‌شنبه ۲۴آبان مصادف با روز کتاب و کتاب‌خوانی به روی آنتن رفت. گفتنی است این برنامه روزهای فرد ساعت ۱۹ از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

برنامه «یک کتاب خوب» زیرمجموعه برنامه «دیدی نو» است و حال‌وهوای این روزهای نمایشگاه کتاب را برای ما به نمایش می گذارد. این برنامه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها