دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
اعطای بن خرید کتاب به 180 فعال فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بن فرهنگی خرید کتاب 400 هزار تومانی به 180 فعال فرهنگی اعطا شد.

امراله حسنی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: امسال در سی و چهارمین نمایشگاه تخصصی بین المللی کتاب سال یک انتشاراتی از استان زنجان حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه انتشارات هلال نقره‌ای به عنوان تنها شرکت کننده استان زنجان در بخش حضوری نمایشگاه کتاب 1402 حضور دارد، افزود: در بخش مجازی هیچ کتابفروشی از استان حضور پیدا نکرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مورد پیگیری استان برگزاری نمایشگاه کتاب استانی است، اضافه کرد: پیگیری برگزاری این نمایشگاه هستیم، اما مشخص نیست که وزارت‌خانه با آن موافقت کند یا خیر.

وی با اشاره به اینکه امسال برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستانی با هدف رعایت عدالت فرهنگی در حال انجام است، افزود: تاکنون در چند شهرستان نمایشگاه کتاب برگزار شده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

حسنی در ارتباط با برنامه‌های این اداره کل همزمان با نمایشگاه کتاب نیز گفت: امسال اعزام به نمایشگاه کتاب وجود نخواهد داشت و در قالب اعطای بن خرید به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه تسهیلات می‌دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی زنجان با اشاره به اختصاص بن خرید کتاب 400 هزار تومانی به 180 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان برای خرید از نمایشگاه کتاب 1402 گفت: مدیران مسئولان رسانه‌ها و نشریات از جمله افرادی هستند که این بن را دریافت کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها