سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه، ویترین کتاب را تقویت می‌کند

مدیر کتاب‌فروشی «پاتوق کتاب» با تأکید بر تأثیر سیاست‌های جدید در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بر تقویت ویترین کتاب گفت: امیدواریم امسال با حضور کتابفروشی‌ها در سی‌و‌چهارمین نماشگاه کتاب تهران تحول عظیمی در عرصه فروش کتاب رخ دهد.

مهدی اخویان، مدیر کتاب‌فروشی «پاتوق کتاب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره حضور کتاب‌فروشی‌ها در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: این اتفاق خوب و مبارکی است که امسال کتاب‌فروشی‌ها در قالب سامانه خرید از کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.

وی افزود:‌ امیدواریم امسال با این اتفاق، تحول عظیمی در عرصه فروش کتاب رخ دهد و بتوانیم ارتباط خوبی با مشتریان مجازی خود داشته باشیم؛ از این طریق آن اتفاق که با خرید از ناشران، کتاب‌فروشی‌ها تا مدت‌ها با رکود و فروش کتاب روبه‌رو می‌شدند، به خوبی جبران خواهد شد.

اخویان با تأکید بر اهمیت مستمر بودن ارتباط کتاب‌فروشان و مشتری کتاب، ادامه داد: مستمر بودن این ارتباط، مستلزم آن است که پلتفرمی وجود داشته باشد و ارتباط بین ما و مخاطبان از طریق شبکه مجازی حفظ شود و از این طریق نیاز افراد از شهرستان‌ها و روستاها به کتاب تأمین شود؛ بنابراین پلتفرمی نیاز است که منحصرا در عرصه کتاب باشد و در آن همه کتاب‌فروشان عضو شوند.

مدیر کتاب‌فروشی «پاتوق کتاب» با بیان اینکه این سامانه نیاز به بازبینی و رفع برخی اشکالات دارد، بیان کرد: با این حال به نظرم باید راه ارتباط با مشتریان کتاب به دور از پیچیدگی‌ها و گستردگی بیهوده، تا حد ممکن آسان شود و طوری باشد که فروشنده و مخاطب بتوانند به خوبی ارتباط بگیرند. حتی این ارتباط می‌تواند تعاملی باشد و به صورت پرسش و پاسخ یا معرفی کتاب می‌توان به مشتریان کمک کرد. ارتباط با پست ایران هم تاکنون عالی بوده و در این زمینه بی‌نظیر عمل کرده‌اند؛ باید بگویم که از پست رضایت حداکثری داریم.

به گزارش ایبنا؛ سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران از 20 تا 30 اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها