چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
لیگ کتابخوانی در شاهرود راه اندازی شد

رئیس کتابخانه های عمومی شاهرود از راه اندازی لیگ کتابخوانی برای ترویج فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان این شهرستان خبر داد.

سید ابراهیم موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، از راه اندازی لیگ کتابخوانی در شهرستان شاهرود با همکاری آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌های ذی ربط خبر داد و اضافه کرد: این لیگ برای پنجمین بار متوالی است که در شهرستان شاهرود برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این لیگ در مقطع دبیرستان دوره اول در سراسر مدارس شهرستان شاهرود برگزار شده است، افزود: در این مرحله 16 گروه حضور دارند و با هم به رقابت می پردازند.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در این مرحله دو کتاب شامل من ضامن و نادانی دشمن ما است برای مطالعه دانش آموزان دبیرستانی انتخاب شده است، گفت: این لیگ همچنین به صورت روزنامه دیواری و پویش برگزار می شود و از 16 گروه حاضر در این مرحله، هشت گروه به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد.

موسوی با بیان اینکه مرحله دوم پنجمین لیگ کتابخوانی شهرستان شاهرود در مقطع متوسطه اول نیمه اردیبهشت 1402 آغاز خواهد شد، گفت: گروه های برتر و برگزیده در این دوره با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این لیگ کتابخوانی البته برای دانش آموزان دختر متوسطه اول برگزار می شود، گفت: هدف این لیگ، توسعه فرهنگ مطالعه و آگاهی رسانی درباره فواید کتابخوانی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها