سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
«سه نکته‌ی مامان‌ها» اثر جدید کلر ژوبرت منتشر شد

کتاب «سه نکته‌ی مامان‌ها» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت از سوی کتا‌ب‌های پروانه (واحد کودک‌ونوجوان به‌نشر) چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ این کتاب داستانی مصور روایت گفت‌وگوی دوستانه هزارپایی به نام «پاپاپا» و بچه‌زنبورهاست که «پاپاپا» می‌خواهد برای تشکر از مادر و پدرش که به او خیلی محبت می‌کنند، راهی پیدا کند. در این مسیر بچه‌زنبورها به کمک او می‌آیند. در این اثر کودکان در قالب قصه‌ای فانتزی، شیرین و جذاب، با موضوع احترام و تکریم والدین و روش‌های خوشحال کردن آنها آشنا می‌شوند.

در کتاب «سه نکته‌ی مامان‌ها» داستان، متن نوشتاری و تصویر در کنار یکدیگر روایت کتاب را پیش می‌برند. کلر ژوبرت با انتخاب تصاویری شاد و ساده و به‌کار‌گیری تنوع رنگی مناسب کتاب را تأثیر‌گذارتر کرده است؛ به گونه‌ای که دیدن رنگ‌ها در دوره‌ سنی 7 تا 9 سال با کمک ورق زدن کتاب می‌تواند به تقویت قوه‌ بینایی کودک هم کمک کند.

کلر ژوبرت، نویسنده فرانسوی و تنها نویسنده خارجی حوزه کودک و نوجوان است که به زبان فارسی تسلط دارد و برای مخاطب این سن قلم می‌زند. او لیسانس علوم تربیتی، فوق‌لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لومان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد. از او آثار دیگری همچون مجموعه هشت‌جلدی «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، مجموعه چهارجلدی «داستان‌های شکر خدا» و «یک داستان دنباله‌دار» در انتشارات به‌نشر چاپ و منتشر شده است که کتاب‌های «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» در سال 1397، برگزیده شانزدهمین «جشنواره کتاب رشد» شد. همچنین کتاب داستان «کفش‌های بافتنی» از مجموعه چهارجلدی داستان‌های شکر خدا در سال 1398 نامزد دریافت جایزه کتاب سال «شهید حبیب غنی‌پور» شده بود.

کتاب «سه نکته‌‌ی مامان‌ها» در 24 صفحه مصور، شمارگان پنج هزار نسخه و به بهای 40 هزار تومان منتشر شده و در دسترس کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب یا مشاهده سایر آثار می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها