سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
برگزیدگان مسابقه «چتری برای من» معرفی شدند

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به ارسال 151 اثر به مسابقه « چتری برای من» گفت: هیئت داوران در مجموعِ شش بخش، ۱۲ اثر را برگزیده و 7 اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد.

شیرین دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با هدف ایجاد روحیه امید آفرینی در برخورد با مسائل و مشکلات اجتماعی، تأکید بر نقش والدین در پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی انطباق پذیری درست با مسائل روز مسابقه « چتری برای من» در استان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با هدف تأثیرگذاری نقش کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی در دو بخش فعالیت‌های فرایند محور و مهرواره استانی فرهنگی، هنری و ادبی  با عنوان «چتری برای من» برگزار شد، اضافه کرد:  این بخش از جشنواره با موضوع «بهترین دوستم در تنهایی، زندگی من، من می توانم، شما بزرگترها» در شش بخش عکاسی، نقاشی، داستان کوتاه، شعر، قطعه ادبی و پادکست برگزار شد.

دارایی با اشاره به رده سنی تعیین شده برای این مسابقه گفت: کودکان و نوجوانان  در گروه های سنی نو نهال (۹+سال)، نو نگاه (۱۲+ سال)، نوجوان (۱۵+ سال) و گروه سنی  ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) مجاز به شرکت در این جشنواره بودند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به ارسال 151 اثر به این مسابقه از سراسر استان، بیان کرد: هیئت داوران در مجموعِ شش بخش، ۱۲ اثر را برگزیده و 7 اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد.

وی گفت: داوری این مهرواره بر عهده مریم بابایی، فاطمه نظری کارشناسان واحدهای فرهنگی، عزیزه ریحانی منفرد کارشناس آفرینش‌های هنری، فاطمه سلیمانی و شیدا اردبیلی( دبیر فراخوان)  کارشناس واحد ادبی بود و از تمامی برگزیدگان، شایستگان تقدیر و مربیان راهنمای اعضاء تقدیر شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها