دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۷
«كتابخانه انقلاب اسلامي» افتتاح مي‌شود

همزمان با سي‌امين سال‌گرد پيروزي انقلاب اسلامي، كتابخانه ويژه «انقلاب اسلامي» در كتابخانه مجلس شوراي اسلامي افتتاح مي‌شود._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «كتابخانه انقلاب اسلامي» در بيستمين روز از بهمن ماه همراه با ارائه گزارشي از عملكرد دوره جديد فعاليت‌هاي كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي، افتتاح مي‌شود.

رونمايي از آثار برگزيده اين مركز نظير كتاب‌هاي «ظفرنامه»، «كنزالاكتساب» و «گنجينه حكمت دو» از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم‌اند.

همچنين در اين افتتاحيه شماره‌هاي سيزدهم و چهاردهم مجله‌ «نامه ‌بهارستان» و شماره‌هاي اول و دوم سري جديد مجله «پيام بهارستان» كه از نشريات داخلي اين مركزند، براي نخستين بار عرضه شده و در اختيار علاقه‌مندان و شركت‌كنندگان قرار مي‌گيرد.

تبيين فعاليت‌هاي در دست اقدام و پژوهش‌هاي صورت گرفته اين مركز، از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم است كه از مهمترين آنها مي‌توان به اقداماتي چون فضاسازي، فهرست‌نويسي و تصويربرداري نسخ خطي، خريد آثار چاپي و سازماندهي اسنادي اشاره كرد كه در اين دوره شش ماهه انجام شده‌اند.

به مناسبت نامگذاري سال جاري با عنوان «نوآوري و شكوفايي»، كتابخانه مجلس شوراي اسلامي در نظر دارد در مراسم افتتاحيه كتابخانه ويژه «انقلاب اسلامي»، نوآوري‌ و شكوفايي فعاليت‌هاي خود را به صورت تصويري به نمايش گذارد.

اين مراسم  روز يك‌شنبه(20 بهمن) با حضور چهره‌هاي علمي برگزيده و متخصصان و پژوهشگراني كه در انجام پروژه‌هاي گوناگون و تصحيح متون با اين مركز همكاري داشته‌اند، در كتابخانه مجلس شوراي اسلامي برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط