یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
نمایشگاه پوستر «سیدعماد» در خرم‌آباد افتتاح شد

همزمان با هفته هنر انقلاب نمایشگاه پوستر «سید عماد» آثار هنرمند انقلابی «سیدحسن موسوی» در خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان،  پیش از ظهر امروز یکشنبه همزمان با دومین روز از هفته هنر انقلاب به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نمایشگاه پوستر آثار هنرمند انقلابی سیدحسن موسوی با حضور منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان، مهرداد لک دستیار استاندار در امور مردمی‌سازی دولت، فریدون کریمی والا، مسئول بسیج هنرمندان استان، رضا مریدی اصل مسئول بسیج رسانه استان  در نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد افتتاح شد.
 
اعظم روانشاد معاون فرهنگی مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هدف از برگزاری نمایشگاه را ترویج هنر انقلاب اسلامی از سوی جوانانی که آثار ارشمندی دارند عنوان کرد و افزود: در  طول سال نیز برنامه‌های مختلفی برای ارتقای هنرانقلاب اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: این نمایشگاه شامل 30 اثر از آثار آقای سیدحسن موسوی است در سال 1400 به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب استان لرستان برگزیده شده‌اند.
 
سیدحسن موسوی با بیان اینکه متولد ۱۳۶۴ است افزود: از ۲۲ سالگی کار طراحی را آغاز کرده است و حدود ۱۵ سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند.


این هنرمند انقلابی گفت: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در طول 3 الی 4 سال اخیر تولید شده‌اند و در هر ژانری شامل سیاسی، بین‌المللی، اجتماعی، فرهنگی سعی شده تولیدی داشته‌ باشم.

وی هدف خود را از تولید پوسترها، ادای دین به جامعه به‌خصوص به شهدا عنوان کرد و افزود: در این بین نیز مقام‌های مختلفی به دست آورده است.
 
به گزارش ایبنا این نمایشگاه از ۲۰ فروردین تا ۲۶ فروردین در محل نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد آماده بازدید علاقه‌مندان است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها