سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
خیابان یا میدانی به‌نام کتاب در بخش نازلو ارومیه نام‌گذاری شود

بخشدار بخش نازلو ارومیه در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این بخش گفت: ضروری است خیابان و یا میدانی هم در شهر و روستاها بنام کتاب نامگذاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش نازلو به ریاست لطیف رستم‌زاده، بخشدار بخش نازلو و با حضور مهدی جوان، شهردار شهر نوشین؛ مقصود احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر نوشین؛ حجت‌السلام و المسلمین محمد خانبابابی، امام جمعه بخش نازلو؛ بهزاد رستمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارومیه و سید‌شمس‌الدین امینی، مسئول کتابخانه عمومی استاد شهریار چنقرالوی پل بخش نازلو در محل بخشداری بخش نازلو تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، سید‌شمس‌الدین امینی، مسئول کتابخانه عمومی استاد شهریار چنقرالوی پل بخش نازلو گزارشی در خصوص عملکرد کتابخانه در دهه فجر، هفته کتاب و اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه داد.

لطیف رستم‌زاده، بخشدار بخش نازلو در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت کتاب در آگاه‌سازی قشرهای مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان گفت: همه آنچه از علم و آگاهی و مدیریت داریم از معلم و کتاب است و همیشه نیازمند دانش و کتابخوانی هستیم.

وی افزود: کوچه‌ها و خیابان‌ها در همه شهرها و روستاها با نام‌های مختلفی مزین شده، ضروری است خیابان و یا میدانی نیز در شهر و روستاها به‌نام کتاب نامگذاری شود؛ اداره کتابخانه‌های عمومی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی شایسته است در مناسبت‌ها و مسابقات، کتاب اهدا کند.

این مسئول ضمن تقدیر و تشکر از مقام عالی استان نسبت به تخصیص اعتبار برای احداث یک باب کتابخانه در شهر نوشین گفت: به‌زودی کلنگ احداث یک باب ساختمان کتابخانه عمومی در شهر نوشین برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بر زمین زده خواهد شد.

بهزاد رستمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارومیه، در ادامه ضمن تقدیر از حضور اعضای انجمن، گزارش کاملی از عملکرد مسئول کتابخانه عمومی استاد شهریار و فعالیت‌های همکاران در بخش نازلو ارائه داد.

به گزارش ایبنا؛ تقدیر از معلمین همکار در امور کتابخوانی، تبلیغ میز مرجع مجازی در سطح بخش از مهمترین مصوبات این جلسه بود.ژ.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها