یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد رونمایی شد

پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور استاندار یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در یزد، مراسم رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور استاندار یزد برگزار شد.

در این مراسم که حکم استاندار یزد به‌عنوان رئیس بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعطا شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این مراسم گفت: داستان نقش بسیار مهمی در فرهنگ ایرانی اسلامی دارد که این نقش را در تربیت کودکان و نوجوانان نیز به خوبی شاهد هستیم به نحوی که داستان « قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر پیر قصه‌گوی ایران گواه بر این امر است.

وی افزود: مرحوم آذریزدی به عنوان پیر قصه گوی ایران مجموعه داستان هاای « قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» را ایجاد کرد که این مجموعه به عنوان گامی برای تربیت کودکان و نوجوانان بود.

استاندار یزد ادامه داد: علاقه به داستان به‌عنوان یکی از تأکیدات من است و خودم نیز علاوه بر داستان‌گویی برای فرزندانم، به خوانش داستان نیز علاقه خاصی دارم.

فاطمی بیان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا کودکان و نوجوانان بیش از پیش با آثار و داستان‌های استاد مهدی آذر یزدی آشنا شوند و مجموعه کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب روز به روز بیشتر برای آن‌ها

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ در شهر یزد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط