پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
آیین رونمایی از دستاوردهای کتابخانه مجلس برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از دستاوردهای اخیر کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با حضور محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، سه‌شنبه (29 آذرماه)، از دستاوردهای سه سال اخیر خود رونمایی خواهد کرد.
 
در این مراسم که با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، برگزار خواهد شد، دستاوردهای این مرکز، رونمایی و معرفی خواهد شد. در این مراسم  از 30 عنوان کتاب جدید انتشارات کتابخانه مجلس، تور مجازی موزه مجلس به زبان‌های عربی و انگلیسی و چندین پایگاه‌های اطلاعاتی تحت وب با این عناوین رونمایی خواهد شد.

همچنین در این مراسم پایگاه نشریات دوره قاجار؛ بارگذاری 2547 شماره روزنامه و مجله، پایگاه صدای ماندگار پارلمان با بیش از 4هزار فایل صوتی، پایگاه اسناد پارلمانی قبل از انقلاب‌(مجلس ملی، سنا و مؤسسان): بارگذاری بیش از 2 میلیون برگ سند، پایگاه اسناد پارلمانی بعد از انقلاب (مجلس شورای اسلامی)؛ بارگذاری بیش از یک و نیم میلیون برگ سند با امکان سرویس‌دهی به مخاطبان، پایگاه جامع نسخ خطی و بارگذاری 60065 عنوان نسخه خطی، پایگاه جامع نسخ چاپ سنگی و سربی و بارگذاری 9736 عنوان نسخه سنگی و سربی، معرفی خواهند شد. 
 
این مراسم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پژوهشگران، در تالار شهید مدرس موزه مجلس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها