دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
برگزیدگان دومین دوسالانه قصه‌گویی نهال امید گلستان معرفی شدند

با حضور جمعی از مسئولان گلستانی و اهالی قلم و قصه، برگزیدگان دومین دوسالانه قصه‌گویی نهال امید گلستان برای حضور در مرحله منطقه‌ای شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در گلستان، دومین دوسالانه قصه‌گویی «نهال امید» گلستان با حضور معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استاندار گلستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های هم‌خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی قلم و قصه‌گویی استان، یکشنبه (8 آبان ماه) به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان با معرفی برترین‌ها در ۲ بخش صحنه‌ای و دیجیتال در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری طه شهرستان گرگان برگزار شد.

در این رویداد فرهنگی هنری و از سوی هیات داوران «شهروز بای و آمنه سادات حسینی»، نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.

در بخش‌ دیجیتال، سارا خواجه،‌ سیده‌حبیبه قاضوی، رقیه خواجه، زینب قلعه قافی، صفیه مهدان و مطهره کریمی، رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

هیات داوران این دوسالانه قصه‌گویی همچنین راحیل شهریاری، سمیه قمی، سارا خواجه، علی رجبلو، زهرا ترابی و رقیه آگی را در بخش صحنه‌ای به‌عنوان برترین‌ها معرفی کردند.

حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، گفت: فراخوان این رویداد مردادماه سال جاری منتشر شد و تا پایان مهلت ارسال (مهرماه) تعداد 278 اثر به دبیرخانه استانی رسید که از میان آن‌ها 242 اثر قابلیت ارائه را داشتند.

وی افزود: پس‌ازاین مرحله 60 اثر شامل 30 اثر صحنه‌ای و 30 اثر دیجیتال به مرحله رقابتی دوسالانه راه یافتند.

میرزاعلی با اشاره به اینکه این آثار از صبح امروز در محل سالن کانون طاها در 2 نوبت صبح و عصر ارائه شد، گفت: در هر نوبت صبح ۲۵۰ دانش‌آموز و عصر هم یک نوبت ۲۵۰ نفره از دانش‌آموزان به تماشای ارائه آثار نشستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، ادامه داد: در بخش صحنه‌ای از ۳۰ اثر رقابتی، ۱۷ اثر توسط همکاران اداره کل نهاد کتابخانه‌های گلستان ارائه شد.

میرزاعلی در خاتمه با اشاره به اینکه هنوز زمان و مکان برپایی مرحله منطقه‌ای این رویداد مشخص نیست، اعلام آمادگی استان گلستان را برای میزبانی منطقه‌ای اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها