جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
صنعت چاپ لرستان در رده برترین‌های کشور

حمید گودرزی‌مهر کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان معتقد است؛ در سال‌های اخیر صنعت چاپ لرستان با دانش و تجهیزات به‌روز جزو برترین‌های کشور است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان - حمید گودرزی‌مهر: «۱۱شهریورماه روز غرورآفرین صنعت چاپ، مرهون تلاش و همت والای نیک‌اندیشانی است که با عشق، تخصص و هنرمندی سنگ‌بنای پیشرفت این صنعت را در کشور عزیزمان بنا نهاده‌اند.

با عرض تبریک و تهنیت به خانواده بزرگ و گرانقدر صنعت چاپ و قدردانی از اهتمام بزرگان، پیشکسوتان و تلاشگران این عرصه، آینده‌ای روشن فرا روی این صنعت وزین، توفیق روزافزون همراه با سلامتی و بهروزی برای فعالان این صنعت از درگاه ایزد منان آرزومندیم.

بی‌شک صنعت چاپ استان لرستان با عنایت به دو بال آموزش و تعهد و اخلاق حرفه‌ای در کار با لطف و عنایت الهی در بین هم‌قطاران و هم‌صنفیان خود؛ با حسن شهرت و کیفیت بالا، همواره سرافراز بوده و جزو برترین‌های این صنعت در کشور درخشیده و انتخاب شده است.

نمونه این مدعا انتخاب چاپخانه یاقوت سبز لرستان در بیست و یکمین جشنواره صنعت چاپ کشور در شهریورماه سال ۱۴۰۰ و ایستادن در قله افتخار کارآفرینی و کیفیت برتر در بین رقبایی که سال‌ها بود گوی توفیق و همه امتیازات را یکی پس از دیگری از آن خود می‌کردند و این حاصل نمی‌شد مگر با اتکا و توکل به پروردگار‌ متعال و خودباوری، تلاش، آموزش و تجهیز به‌روز کارگاه‌ها به ماشین‌آلات روز دنیا.

امید است در سایه توجهات الهی همگی عزیزان تلاشگر در عرصه مقدس چاپ و نشر همواره سلامت، موفق و عاقبت به‌خیر باشند ان‌شاءالله.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها