یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
پنجمین همایش ادبی «دریا در غدیر» برگزار می‌شود

پنجمین همایش ادبی «دریا در غدیر» با حضور استادمحمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی در قم برگزار می‌شود.

حمزه محمودی، دبیر اجرایی انجمن هنر و ادبیات آیینی افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با اشاره به پنجمین همایش ادبی «دریا در غدیر» گفت: پنجمین همایش ادبی «دریا در غدیر» در آستانه عید ولادت و در راستای تعظیم شعائر اسلامی و تبلیغ واقعه غدیر یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ با حضور شاعران افغانستان و ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش انجمن هنر و ادبیات آیینی افغانستان و اداره هنرهای ادبی معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی با ما همکاری می‌کنند که صمیمانه از آن‌ها تشکر می‌کنم.

محمودی‌ اضافه کرد: این برنامه با شعرخوانی استادمحمدعلی مجاهدی، سیدمحمدجواد شرافت، سیده تکتم حسینی، حجت‌الاسلام مودب، سیدعلی نقیب، سیده کبری حسینی بلخی، محمدمیرزایی بازرگانی، راهان پارسی، حمزه محمودی، عاطفه جوشقانیان، شفیق صادقی برگزار می‌شود.
 

دبیر اجرایی انجمن هنر و ادبیات آیینی افغانستان گفت: در پنجمین همایش ادبی «دریا در غدیر» که در قم، خیابان صفائیه، نگارستان اشراق برگزار می‌شود از برگزیدگان شعر کوتاه رضوی تجلیل خواهد شد. از همه علاقه‌مندان به ولایت و شعر آیینی دعوت می‌کنم که در این برنامه حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها