سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
نام‌های قشنگ تو منتشر شد

کتاب «نام‌های قشنگ تو» نوشته «محمدجواد احمدی» و با تصویرگری «لیلا پورمحمدی» با موضوع اسماء حسنی خداوند توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این کتاب که برای گروه سنی کودک نوشته شده است سعی شده با تصویرهای زیبا و داستان‌های جذاب کودکان را با نام‌های خداوند آشنا کند.

یکی از مسایلی که در زندگی هر انسانی مهم است نحوه نگرش او به خداوند، هستی و انسان می‌باشد. این نحوه نگرش پایه‌های زندگی و ارکان حیات او را می‌سازد. براین اساس مسئولیت مهم همه‌ی خانواده‌ها معرفی توحید و یکتاپرستی و خدای حقیقی به کودکان است تا از آغاز، پروردگار هستی را بهتر بشناسند و با توجه به اینکه هیچ موضوعی به اندازه‌ی ایجاد ارتباط و انس با خالق یکتا در شکل‌دهی تربیت توحیدی کودکان مؤثر نمی‌باشد، آقای «محمدجواد احمدی» در کتاب «نام‌های قشنگ تو» با استفاده از داستان‌های کوتاه و خواندنی نام‌های ویژه خداوند و معانی آن‌ها را به کودکان آموزش می‌دهد.

با طرح صحیح اسماء الهی می‌توان طراوت حضور در محضر خداوند را به کودک چشاند و از طرفی هم می‌توان مساله توحید و صفات خداوند را به او آموزش داد؛ بسیاری از پرسش‌های کودکان را در مورد خداوند پاسخ داد.
این کتاب به زبان ساده و کودکانه نوشته شده است و با تصویرسازی‌هایی که مرتبط با داستان‌های کتاب است مخاطبین کودک را جذب می‌کند و حتی محتوای کتاب می‌تواند برای هر سن و سالی مفید باشد.

این کتاب 32 صفحه و به قیمت 42000 تومان با چاپ تمام رنگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و وارد بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها