شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،  به نقل از روابط عمومی مسابقه سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی «چهارراه»، اختتامیه دومین مسابقه سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی «چهارراه» ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

ایوب آقاخانی، طراح و دبیر این رویداد خبر داد: چهار نمایشنامه از هشت اثر برگزیده دور نخست به کارگردانی چهار هنرمند شناخته‌شده در حوزه تئاتر، شنبه و یکشنبه (14و15 اسفند ماه) ساعت 15 و 17 در تالار مهر حوزه هنری با مشارکت بیش از 30 بازیگر در قالب نمایشنامه‌خوانی اجرا می‌شود. این آثار در دو رشته بازیگری (زن و مرد) و کارگردانی داوری خواهند شد و برگزیدگان آن 16اسفندماه معرفی می‌شوند. حضور علاقه‌مندان نیز با در نظر گرفتن ظرفیت‌های پروتکلی آزاد است.

وی افزود: برای شرکت‌کنندگان در دومین مسابقه نمایشنامه‌نویسی «چهارراه»، کارگاه «نمایشنامه‌نویسی اقتباسی» طراحی شده که دوشنبه 16 اسفند‌ماه ساعت 15 با حضور هیات داوران این دوره و با مدیریت «داریوش مؤدبیان» برگزار می‌شود.

آقاخانی در ادامه گفت: پس از برگزاری کارگاه با رونمایی و انتشار فراخوان دور سوم، برگزیدگان دومین مسابقه سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی «چهارراه» و برگزیدگان بخش نمایشنامه‌خوانی معرفی خواهند شد.

جدول بخش نمایشنامه‌خوانی که در حاشیه اختتامیه دومین مسابقه «چهارراه» برگزار می‌شود، به این شرح است:

شنبه 14/12/1400
ساعت 15:  نمایشنامه «هزاره‌های سنگی»؛ نویسنده حمید وامق؛ کارگردان محمدرضا قلمبُر.
ساعت 17: نمایشنامه «رستم‌کُشی»؛ نویسنده مهدی اکبری؛ کارگردان فریدون محرابی.

یکشنبه 15/12/1400
ساعت 15:  نمایشنامه «چو ایران مباد»؛ نویسنده وفا مصطفی‌پور کیاسری؛ کارگردان سعید نجفیان.
ساعت 17:  نمایشنامه «چشم‌های آسمان سرخ‌اند»؛ نویسنده امیرحسین بابایی؛ کارگردان بهرام سروری‌نژاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها