چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
همایش «آسیب‌شناسی حضور ناشران غیرخصوصی در حوزه کتاب کودک و نوجوان» برگزار می‌شود

بیست و دومین همایش با موضوع «آسیب‌شناسی حضور ناشران غیرخصوصی در حوزه کتاب کودک و نوجوان» از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برزو سریزدی، مجری کارشناس این همایش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری بیست و دومین همایش انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، گفت: در این همایش موضوع آسیب‌شناسی حضور ناشران غیرخصوصی در حوزه کتاب کودک و نوجوان با حضور محمودرضا برازش، کارشناس امور چاپ و نشر بررسی خواهد شد.
 
وی افزود: در این همایش درباره‌ی اینکه لزوم تأسیس نشرهای غیرخصوصی چه بوده است و اینکه آیا اصلاً لازم بوده که این نشرها به وجود بیایند بحث و تبادل نظر خواهد شد، همچنین به این موضوع می‌پردازیم که آیا نشرهای غیرخصوصی رقیب ناشران خصوصی هستند یا مکمل آن‌ها.
 
سریزدی با بیان اینکه طرح موضوعاتی مثل اینکه وظیفه ناشران غیرخصوصی چیست و بودجه‌ این گونه ناشران چگونه تأمین می‌شود نیز در این همایش بررسی خواهد شد، عنوان کرد: مباحثی مثل پخش کتاب‌های این ناشران و لزوم خودگران بودن آن‌ها همچنین خرید بخش‌های دولتی از ناشران غیرخصوصی نیز در این همایش بررسی می‌شوند.
 
به گفته وی، از دیگر مباحث این نشست این خواهد بود که آیا وجود این ناشران تهدیدی برای نفس‌های به شماره افتاده ناشران خصوصی است یا خیر.
 
همایش «آسیب‌شناسی حضور ناشران غیرخصوصی در حوزه کتاب کودک و نوجوان» روز ‌‌شنبه 30 بهمن ماه از ساعت 18 تا 19 با حضور محمودرضا برازش، کارشناس امور چاپ و نشر به عنوان میهمان و برزو سریزدی؛ کارشناس ـ مجری در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی anjomaneketabekoodak دنبال کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها