سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
توزیع گسترده کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» در استان زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت دهه بصیرت و ولایت، کتاب موضوعی «من قاسم سلیمانی هستم» در زنجان توزیع می‌شود که کانون‌های مساجد از جمله مراکز هدف است.

محمدربیع احمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: همزمان با گرامیداشت حماست 9 دی برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه‌های وابسته اجرایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بدلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های میدانی گسترده نمی‌توان برگزار کرد، افزود: در راستای گرامیداشت این دهه، ساخت برنامه‌های تلویزیونی و مستند، تولید محتوا و ایجاد پویش‌های بصیرت‌افزا در فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تقارن و نزدیکی سالروز گرامیداشت 9 دی و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های این دو مناسبت مهم به صورت تلفیقی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: با همکاری انجمن‌های ادبی و موسسات فرهنگی شب شعر موضوعی با عنوان بصیرت و ولایت برگزار می‌شود.

احمدخانی از برگزاری مسابقه کتابخوانی بصیرت و ولایت خبر داد و افزود: برگزاری پویش کتابخوانی و توزیع کتاب در مدارس و مساجد، برگزاری جلسات نقد و معرفی کتاب و توزیع کتاب با موضوع 9 دی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه بصیرت و ولایت اجرایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری دومین دوره ختم قرآن به نام سردار دلها و مسابقه فرهنگی با عنوان «من قاسم سلیمانی هستم» خبر داد و گفت: برگزاری دومین دوره مسابقه عکس و پوستر با عنوان سرباز ولایت نیز از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد به مناسبت دهه بصیرت و ولایت است.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس مجازی با موضوع سردار حاج قاسم سلیمانی هم خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها به صورت شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

احمدخانی افزود: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بحث نامگذاری اتوبان زنجان – تبریز به نام ایشان مطرح شده که امیدواریم در شورای فرهنگ عمومی مصوب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها