دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۹
كارگاه قصه‌هاي عاشورايي در فرهنگسراي تفكر

فرهنگسراي تفكر در ايام سوگواري سالار شهيدان، كارگاه «قصه‌هاي عاشورايي براي سوگواران كوچك» را همراه با ارائه محصولات فرهنگي برگزار مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين كارگاه كه در راستاي برنامه‌هاي دومين سوگواره فرهنگي هنري عاشوراييان بر پا مي‌شود، سيدمحمد حسيني، شاعر و راوي برنامه‌هاي مذهبي راديو، همراه با نواهاي زنده عاشورايي، به قصه‌گويي براي كودكان و نوجوانان مي‌پردازد.

قصه حضرت رقيه(س)‌، قصه حضرت علي‌اصغر(ع) و قصه حضرت علي‌اكبر(ع) در قالب سه كارگاه داستان‌سرايي در تاريخ‌هاي دهم، چهاردهم و شانزدهم دي‌ماه(همزمان با دوم، ششم و هشتم ماه محرم) برگزار مي‌شوند.

در روزهاي اجراي اين برنامه، محصولات فرهنگي نظير بسته‌هاي عاشورايي و بروشورهايي با موضوع برنامه همان روز، در بين شركت‌كنندگان توزيع مي‌شود. 

در اين ايام، با استناد به كتاب‌هاي «در كربلا چه گذشت»، «اللهوف»، «نفس‌المهموم» و ساير كتاب‌هايي كه درباره واقعه كربلا و امام حسين(ع) به رشته تحرير درآمده‌اند و تطبيق آنها با مسايل روز، داستان‌هايي در برنامه‌هاي اين فرهنگسرا روايت مي‌شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 5/8 تا 10 صبح روزهاي دهم، چهاردهم و شانزدهم دي ماه به سالن اجتماعات فرهنگسراي تفكر بـه نشانی شهـرزیبا، شهران، پـایین‌تر از فلکه دوم، ابتـدای زیـرگـذر شهـران مراجعه كنند يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 44304978 و 44332636 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط