شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
مسابقه کتابخوانی «فاطمه‌ی شهر قم» برگزار می‌شود

همزمان با ایام معصومیه و پاسداشت کریمه اهل بیت (ع) کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری انتشارات جمال قم مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.

محمد عباسی‌یزدی مدیر کتابخانه آستان کریمه اهل‌ بیت (س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اعلام خبر مسابقه کتابخوانی از کتاب «فاطمه‌ی شهر قم» گفت: همزمان با ایام معصومیه و پاسداشت کریمه اهل بیت (ع) کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری انتشارات جمال قم دو مسابقه کتابخوانی از کتاب «فاطمه‌ی شهر قم» برگزار می‌کند.
 
مدیر کتابخانه آستان مقدس فاطمی تصریح کرد: شرکت در این مسابقه برای علاقه‌مندان رایگان است و از طریق سایت نشر جمال انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مطالعه 3 داستان از کرامات حضرت فاطمه معصومه (س) که در سایت نشر جمال قرار داده‌ شده است و پاسخ به 3 سؤال، یکی از 10 برنده جایزه نقدی باشند.

عباسی یادآور شد: همچنین برای شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی با جوایز ویژه می‌توانید با خرید کتاب «فاطمه‌ شهر قم» و پاسخ به 10 سؤال در سایت انتشارات جمال برنده جایزه 10‌ میلیون ریالی، دو جایزه پنج میلیون ریالی و 14 جایزه نقدی و غیر نقدی بن خرید کتاب شوید.

وی مهلت شرکت در این مسابقه را تا 2 آذرماه 1400 از طریق لینک www.jamalnashr.com  اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها