چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
نشر «باشور» وارد چهارمین سال فعالیت خود شد

نشر «باشور» به مدیریت محمد مرادی‌نصاری، شاعر و مترجم جوان ایلامی وارد چهارمین سال فعالیت خود شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نشر «باشور» به عنوان ناشر تخصصی ادبیات و هنر (با تمرکز بر زبان و ادبیات کُردی) وارد چهارمین سال فعالیت مستمر و مداوم خود شد.
 
این نشر تاکنون بیش از 80 عنوان کتاب در قالب‌های رمان، مجموعه داستان، مجموعه شعر، پژوهش و ترجمه و... در دوره حوزه ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسال چاپ و منتشر کرده است.
 
نشر باشور سال گذشته با انتشار 30 عنوان کتاب، به عنوان فعال‌ترین نشر استان ایلام از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام معرفی و تجلیل شد.
 
برگزاری نشست‌های تخصصی ادبی و دعوت از شاعران و نویسندگان نام‌آشنا، تاسیس و برگزاری جایزه مستقل ادبی باشور و اهدا به چهره‌های برتر و تاثیرگذار حوزه زبان و ادبیات کردی، برگزاری آیین‌های رونمایی از تازه‌های نشر، برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب و... بخش‌هایی از تلاش مجموعه نشر باشور در استان ایلام است.
 
«محمد مرادی‌نصاری» مدیر نشر «باشور»، متولد ۱۳۶۹ در ایلام از ناشران و شاعران غرب کشور است و تاکنون بیش از 14 عنوان کتاب در زمینه‌ شعر فارسی و کردی و ترجمه از او چاپ شده است. ایبنا با این ناشر جوان و فعال،گفت‌وگویی انجام داده که به زودی منتشر خواهد شد.

در حال حاضر ۳۴ ناشر در استان ایلام مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها