یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
چاپ 161 عنوان کتاب از نویسندگان ایلامی در 6 ماه اول سال

کارشناس فرهنگی اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: در 6 ماه اول امسال 161 عنوان کتاب از نویسندگان ایلامی چاپ شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، منصور محبی کارشناس فرهنگی این اداره‌ کل گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه، ۱۶۱ عنوان کتاب از نویسندگان ایلامی به چاپ رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد افزایش یافته است.
 
محبی ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان مهرماه تعداد ۱۶۱ عنوان کتاب از نویسندگان ایلامی به چاپ رسیده که این عدد برای مدت مشابه سال قبل ۱۳۰ عنوان کتاب بوده و در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد افزایش ۲۴ درصدی چاپ کتاب در استان بوده‌ایم.
 
وی افزود: تا پایان مهرماه امسال تعداد آثار ترجمه شده ۱۶ اثر بوده و همچنین ۱۶ اثر نیز در بخش کودک و نوجوان به چاپ رسیده‌اند.
 
کارشناس فرهنگی اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: در حال حاضر ۳۴ ناشر در استان مشغول به کار هستند که در سال جاری اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای خرید کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به ناشران و نویسندگان ایلامی پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها